دکوراتوریست

مجله کابینت و دکوراسیون

دکوراتوریست

مجله کابینت و دکوراسیون

تعمیرات دستگاه کپی

مرکز تعمیرات کپی با برخورداری از سالها تجربه مفید و درخشان در حوزه تعمیر ماشین های اداری، خدمات و سرویس های متنوع و با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز با استخدام جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات کپی و تعمیرکاران دارای تخصص، تحولی اساسی در ارائه خدمات تعمیری ایجاد کرده است. این تکنسین ها با جدید ترین روش های تعمیراتی روز دنیا آشنا هستند و دستگاه های کپی را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تعمیر می کنند.

از جمله خدمات ارائه شده در مرکز مورد بحث، می توان به مواردی همچون: تعمیر تخصصی انواع دستگاه کپی، تعویض قطعات فرسوده کپی با نمونه اورجینال، رفع مشکلات عملکردی دستگاه فتوکپی، تعمیر دستگاه کپی لیزری، تعمیرات دستگاه کپی در محل، شارژ و تعویض کارتریج کپی، ارائه مشاوره های تخصصی تعمیر و مواردی از این دست اشاره نمود. گفتنی است خدمات مرکز تعمیرات کپی به یک برند خاص محدود نشده و کلیه دستگاه های کپی کانن، ریکو، اچ پی، کونیکا مینولتا، زیراکس، شارپ، توشیبا و … را در بر می گیرد.

لازم به ذکر است ، پیش از هرگونه اقدامی ، روندِ تعمیر و ترفندهای مورد استفاده به سازمان مربوطه یا صاحب دستگاه اعلام گردیده و در صورت رضایت و تأیید مدیریت سازمان و صاحب دستگاه، عملیات تعمیر آغاز می‌گردد. پس از اتمام تعمیرات دستگاه کپی ، مهندسان نمایندگی تعمیرات کپی ،ملزم به تست نهایی دستگاه می‌باشند تا از صحت و سلامت دستگاه اطمینان حاصل شود. مهندسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی ، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل آماده و بسته‌بندی می‌کنند.


تعمیرکار تعمیرات کپی


معرفی انواع دستگاه کپی و دیگر ماشین های اداری

همان گونه که اشاره شد، با توجه به رونق بازار دستگاه کپی، شرکت های مختلف به تولید این محصول روی آوردند. از میان این شرکت ها می توان شرکت کونیکا مینولتا، ریکو، زیراکس ، توشیبا، کانن و شارپ را نام برد که همگی به عنوان تولید کنندگان برتر دستگاه کپی مطرح هستد .

در مرکز تعمیرات کپی، تمامی این مدل ها، به صورت تخصصی و به کمک تعمیرکاران  و متخصصین مبتکر و حرفه ای نمایندگی تعمیرات کپی، به صورت تخصصی انجام می گردد. در این بخش به معرفی جدیدترین مدل های دستگاه کپی همزمان با ورد آن ها به بازار می پردازیم.

همچنین کاربرانی قصد خرید دستگاه کپی را دارند می توانند با مراجعه به این بخش مشخصصات سخت افزاری و نرم افزاری هرمحصول را مشاهده کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. انتخاب درست یک محصول با توجه به کاربرد آن می تواند کمک شایان ذکری به استفاده ی درست و بهینه تر از آن محصول کرده و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد. جهت آشنایی با نمایندگی کپی و جدیدترین محصولات نمایندگی اصلی کپی این بخش را مطالعه نمایید.

منبع: copymachine.ir

 تعمیرات دستگاه کپی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.